Shopping lalalaa

Min dag började med att jag drog till Skutan, och jag red Daylight! Ska sätta igång henne under nästan två veckor, fatta hur glad jag blev när jag fick höra :D Trodde inte jag skulle få rida henne ever again så det var ingen dålig nyhet. Red med Michelle - Verona och det gick super, jobbade henne knappt ens men stundtals gick hon jättefint. Blev väl bara typ 20 minuter ute i skogen men det var riktigt mysigt faktiskt. Barbacka ofc!
Efter ett tag kom Fanny också och jag, hon och Sara satt och snackade en stund, sen joinade Aci också men nästan direkt då var jag tvungen att åka hem.

Hemma snackade jag lite med "Jajjo" (host host Ida), som satt på tåget ner till Göte ^^ Gjorde mig iordning samtidigt och efter det tog jag bussen till Handen för att möta mamma. Vi shoppade loss (mest mamma haha) och sen åkte vi hem, handlade på donken påvägen.

Nu sitter jag här och kolla på titanic i väntan på att någon rolig loggar in :) Imorgon blir det Annie först, sedan vidare till Skutan för ridning på finaste flickan. Blir väl barbacka på båda ställena gissar jag..

Torsdag blir det Skutan heeeela dagen, då ska jag rida såklart, sen åker jag nog till Forsen och fotar fanny när hon rider. Ridning på Skut även på fredag. Kvällen där blir väl planerande inför fotokursen! Lördagen sen blir det upp tidigt, åka till Skutan vid 8, förbereda lite inför kursen, skynda efteråt för att hinna rida finaste en stund, byta om och sen åka vidare till tågstationen där vi ska hämta Ida. Längtar som fan! Men som sagt just nu är hon i Göteborg så jag får snällt vänta några dagar till.. hur nu det kommer gå.
Aja det blir en överraskning!

Nu ska jag ladda upp lite bilder som Sara tog på mig, Day, Michelle och Verona idag så ni får se :) Kommer i nästa inlägg för jag måste redigera bort mitt fula face på bilderna först haha

Kommentarer
Postat av: Julia

Du & Daylight passar så himla bra tillsammans. Erat band är starkt, så starkt så man kan se det :)

2010-08-04 @ 09:42:37
URL: http://jwester.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0