Inget stativ idag..

Okej jag bryter inte ihop för det, det lär väl komma imorgon. Vi betällde så pass sent så det var inget jag väntat mig heller.

Ikväll avgörs utlottningen! Shit, jag är så jäkla taggad jag vet att väldigt många har röstat på mig (skickade sms till typ 50 pers idag.. hehe), mamma har sagt till jättemånga och både hon, jag och min moster har spammat på facebook. Trevligt :) Skulle definitivt bli superglad, när jag tidigare har varit inne på tvspelsweb har reflexskärmarna inte intresserat mig ett dugg, men nu ser jag fram emot att börja fota lite foton på människor också när solan äntligen börjar titta fram, alltså vore en reflexskärm toppen. Nåja, nog om det nu!

Ni som har varit hemma hos mig, ni vet de här fotöljerna i trä som står framför våran brasa, innan köket? Det är där jag alltid sitter med datorn, och nu för tiden har den börjat knarra och knaka när jag sätter mig ner.. Uooh, läskigt, hoppas den inte brakar bara.. så mycket väger jag väl inte? :( Haha ;)

Nu ska jag fixa med lite annat, bland annat ska jag försöka lära min knäppa hund att spela död, vi får se hur det går. Han är ju en lättlärd sak, och kan redan mycket, men just det där har jag aldrig försökt med eftersom han hatar att ligga på kommando :P Och ingen blir ju någonsin fullärd heller! Men ni skulle nog bli rätt chockade om jag skrev upp allt han kan här, hehe (: Gick ju på freestyle med honom förut, alltså typ trickträning/dans med hunden, det var kul men vi tröttnade båda två.

Ojoj, det blev ett väldigt blandat inlägg det här, hoppas ni överlever!

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0