Repris

Lägger in samma inlägg som förut igen!




Klicka här klicka här klicka här klicka här klicka här klicka här klicka här klicka här

för att komma till inlägget och rösta!

Jag har bidrag nummer 2 och jag heter Amanda, som ni nog redan vet! ;D

Här är bilden jag tävlar med, så att ni ska vara säkra, haha x)


Motivering: Jag vill jättegärna vinna för att jag varit med så många gånger och försökt få hem en reflexskärm, har inte haft min system så länge och har knappt några tillbehör alls- därför skulle en sånhär passa nästan för perfekt i kameraväskan. Dessutom kanske mitt intresse för  att fota porträttbilder växer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej på dig

Vad roligt att hitta dig och din blogg! Nu ska jag minsann läsa vad du pysslar med. Det är ju lite svårt att hänga med annars. Tyvärr hann jag inte rösta på din bild... hoppas du vinner!! Det är en mysig bild. Kramar från oss i Canada



PS. Är det dina bilder i bloggen header?

2010-03-24 @ 18:50:19

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0