Trött..

Klev upp för typ 2 timmar sen och började skriva ett inlägg, ehm låt mig säga att jag hann till rubriken och inte mycket längre. Nu skriver jag iaf, tjohoo! :D Okej inte för att smileysen passar så bra in där med tanke på gårdagen, men jaja. Förklarar sen ;)

Idag ska jag få pengar iaf, mohaha! Okej snarare ha 'loppis', eller vad man nu vill kalla det. Mammas kompis dotter fyller snart och och Mia, som mamman heter, ska komma hit och välja och vraka bland mina (nu ska vi se om vi stavar rätt) Schleichhästar (wohoo!). Jag har ju gaaanska många.. ehm. Jag har typ hela sortimentet från 2003.. hehe. Förut nötte jag dem som fan med mina kompisar som typ har lika många, men nu förtiden ligger de bara och skräpar i x antal IKEA-kassar. Då kan jag ju lika gärna sälja dem, samlar ju till ett nytt objektiv, så ;D 

  
Och det är inte ens hälften...
Nu vet du Jessica! :p

45 stora hästar
18 föl
5 fordon
2 byggnader
10 ryttare
INTE ROLIGT!

Jag vågar inte ens tänka på hur mycket pengar jag har spenderat på det här..
Stora hästar - 55:- st
Föl - 35:- st
Byggnader - 500+
Ryttare - 100+
Fordon - 200+

*snyft*

Hoppas hon handlar lite nu bara.. heh
Annars, är någon där ute intresserad? (a)
Love!


Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0