i jul, då jävlar

Nu har jag gjort upp en plan här! Lär få en hel del pengar i julklapp då det är det enda jag kommer önska mig, och då kommer jag ta och sälja min 450D plus objektivet för runt 4 k, och istället köpa en 550D som jag tittat på nu ett tag som lär kosta typ 7. Ska ju till Kina i höst och pappa har lovat att vi ska till en Canonbutik, där kommer jag köpa typ 2 nya objektiv och eventuellt lite mer grejer för det är så sjukt jävla billigt där. Så nice! Så om tre månader bara kommer jag ha en helt ny, utbytt kameraväska och ni anar inte hur mycket jag längtar!

Jag har fotat med den ett par gånger och tro mig, det är en helt outstanding kamera..


Kommentarer
Postat av: Louise

den där kameran är grym ;)

2010-09-10 @ 13:56:53
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0