Känner ni igen honom..?

Sorry för ingen bloggning, ni har missat massor och bla bla, ni får hålla er uppdaterade på fejan för jag orkar fan inte blogga om allt. Lördag äre grönan, wohoooo!

Sitter just nu och glor på idol, och nu innan reklam dök det upp ett bekant ansikte. Sebastian Krantz, kommer ni ihåg honom? 2008 var han med i Talang. Då var han 14 år, blond, och tusen gånger sötare, haha.

Hahahahahha Tobbes kommentar:

"Du är för ung än men herregud Sebastian vad du kommer få hångla"


Blir nog hemma från skolan imorn skulle jag tro, då lär jag blogga.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Haha, jag nästan VISSTE att du skulle in till grönan på lördag xD Någon liten mr.Saade som lockar? ;)

2010-09-09 @ 21:23:50
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0