Dorian Gray

Sjukaste filmen EVER, tro mig, jag såg den nyss. Det handlar om en snubbe som typ blir jättekonstig efter att han fått en tavla målad efter sig själv, han önskar sig att förevigt se ut som han gör på tavlan och istället är det tavlan som åldras och blir fulare och äckligare efter alla saker han gör, mördar folk tex. Hahaha helt sjuk film, rekommenderas inte för ni skulle nog inte fatta ett skit av den heller. Fast Ben Barnes, som spelar Dorian, är ju inte lite snygg hehe (a) Aja over!

Jag har så mycket på G just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Misstolka inte, i stort sätt allt är positivt och jag mår faktiskt bättre nu än på flera månader - men eftersom jag nästan aldrig är hemma blir bloggandet lidande. Har massa bilder att redigera (först och främst få in i datan xP), rider och är i stallet varje dag och jag är fullt upptagen med ett annat rätt stort 'projekt' så.. ni får helt enkelt ta det chill och vänta på 'sämre tider', haha. Har ingen blogglust, så eftersom jag lovat det tidigare tänkte jag lägga in spellistan jag har på min iPod här ;)

Märk väl att min musiksmak är lite 'konstig' - jag lyssnar nämligen inte på själva musiken, jag lyssnar på låtar när texten passar in på hur jag känner/har känt mig.
Och vissa låtar har jag helt enkelt bara fastnat för xP



Lady Antebellum - Need You Now




Black Eyed Peas - Meet Me Halfway




Daughtry - What About Now




Eric Saade - Break Of Dawn




Eric Saade - Radioactive




Bryan Adams - Sound The Bugle




Bryan Adams - Heaven




Leona Lewis - A Moment Like This

Okej det var inte alla men jag orkar inte lägga in fler, får blir senare isf (a)

Nu ska jag rensa mina minneskort som har blivit fulla (hm undrar varför?) och jag tänkte lägga in bilder på alla de nya hästarna så i får se :) Vet inte om det blir ikväll eller imorn, är rätt trött och ska ju upp tidigt imorn så det kan hända att jag bara lägger mig och kollar på film eller nåt. Ni lär väl få se snart, I guess!



Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0