Saying goodbye isn't the hard part, it's what we leave behind that's tough.

Goodbyes make you think.
They make you realize what you've had, what you've lost and
what you've taken for granted.

Kommer inte blogga på ett tag. Allt och inget har hänt, jag mår så dåligt man bara kan göra.
Jag har mått illa nu i tre dagar, ett konstant illamående som aldrig slutar. Ett illamående som inte är som det brukar - jag mår illa på ett annat sätt. Det känns inte som jag ska spy direkt, utan det sitter i hjärtat snarare, och på grund av detta kan jag varken äta eller sova normalt. Det känns hela tiden som att jag ska börja gråta, och seriöst, jag vill gråta, men jag kan inte. Det känns som att det tagit slut.. det finns inga fler tårar.
Jag har haft en liknande känsla förut, men den har aldrig varit så stark.

Jag antar att det var menat såhär, men jag vill inte skiljas från min bästa vän,
min andra halva, min storasyster.
Inte redan.

Vi hörs väl, I guess.

Tack finaste Jessica och Tuss (och ni andra <3) för att ni lyssnar, vet inte vad jag gjort utan er <3

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0