i'm better off without you

-rubriken har inget med inlägget att göra-
Hej alla ni där ute! Inte många inne just nu, ni sitter väl och degar i skolan redan, mohaha (a) Jag slipper, men imorgon är det min tur, bajs! Var heeeelt säker på att det var onsdag jag började men tyvärr hade jag fel, usch. Aja ledig idag som sagt, skönt. Håller just nu på att säkerhetskopiera lite bilder till min hårddisk, känns bra att ha backup för jag om någon vet hur det är att få alla pics förlorade. Så ja datan segar lite just nu när det är på g, men när det är klart tänkte jag att jag skulle sätta igång med en ny header och renovera bloggen ordentligt. Jag kan animera, så vad tror ni om jag animerar headern? Kommer nog bli rätt snyggt, har en plan över hur den ska se ut nämligen!

Det får som sagt vänta, i 5 timmar enligt min data.. -.- hoppas det går snabbare än så.

Ut med vovven nu, och sen ska jag fixa lite lunch.

Slänger upp ett inlägg lite senare om gårdagens hoppning också, bilder kommer!

Glöm inte frågestunden!

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0