Svar på frågorna

Inlägget med frågestunden har kommit så långt ner nu att ingen frågar längre, så trots att det bara kom fånigt lite frågor tänkte jag besvara dem nu.


Rebecca Adnell om man följer ju trenden:
Visst är muppis bara helt bäst? :D
Jag återkommer om jag kmr på ngn normal fråga ;)

Haha efter mig är du bäst! ;D

aci om man följer ju trenden:
Haha :)

1. Ska du färga tillbaka till din naturliga hårfärg ? :)

2. Ska det bli kul att börja skolan? HAHA ( IRONI )

3. Vill du satsa på ridningen ? Och bli något i framtiden, eller rider du bara för att det är kul ? :)

Kommer inte på nå fler ^^

Puss älskar dig!

1. Aldrig i livet!

2. Ja jättekul! (ironi hehehe)

3. Nej det vill jag inte, jag vill bli fotograf och har jag tid kommer jag hålla på med hästar på fritiden ;)

Älskar dig också <3

Jempa om man följer ju trenden:
1.Vem/vilka är dina bästavänner?
2.Vilka hästar/ponnysar var/är dina favosar?:)
3.Är du kär?
4.Vem isånnafall?
5.vad skulle du göra om du vann 10000kroner? :D

Ställde bara lite frågot, juste kan du lägga in nån bildbomb nån dag? Kram ♥

1. Fanny, Erica, Michelle. Typ (om man inte räknar hästar)

2. Birtley Daylight, Neff, och Silja

3. Yes!

4. Mathilda min älskade man! (hehehehehehehehhe ironi)

5. De pengarna skulle ju inte räcka till Daylight, så.. spara kanske? Och dö av lycka såklart!

Ska nog gå att ordna, om det är nåt ni läsare vill..?
Kram <3


Rebecca Adnell om man följer ju trenden:
AHA, GOT IT!
Vad är roligast, hoppning lr dressyr? (:

Hoppning, ofc! :D



Maja L om man följer ju trenden:
Varför älskar du rumpnisse? :'D <3

För du har kul humor, hehe (a) En av alla anledningar ;)

LindaB om man följer ju trenden:
hm.. nu måste vi komma på ,
när började du rida på skutan? vilket år :)
vem var den första hästen du red ?
första crush ? :D
lila , eller ballonger? xD
när vi träffades första gången tkt du jag var konstig? :D

1. 2000 eller 2001 eller nåt :P
2. Zombra på Skutan, och i hela mitt liv tror jag Sabine.

3. William hahaha

4. Eh.. ballonger? xD
5. Nej, men nu är du det! :D Läs bara frågan där över ;)

Sophie om man följer ju trenden:
Hejsan sötis, har några frågor här då ;D
1. När började du rida?
2. Hur började du rida?
3. Favoritfärg? :P
4. Vilka är dina topp 3 favoritdjur?
5. Vad vill du blir när du blir vuxen? ;P

Kramar Sophie! :) <3

1. När jag var två, på en shettis (Sabine, R.I.P <3) och på ridskola när jag var 5-6 :)
2. Fick rida gratis när jag var uppe på mitt landställe och jag fastade för det då helt enkelt!
3. Hmm.. vet faktiskt inte, blå?
4. 1. Späckhuggare (den trodde ni inte va?) 2. Varg 3. Häst
5. Fotograf!


Kram <3



Hoppas det var alla, nu måste jag till stallet! Kanske bloggar ikväll, vi får se.

Kommentarer
Postat av: sandra

Ska du börja på Fredrika bremers media pogra nästa år?

2010-09-04 @ 21:47:40
URL: http://saffirra.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adnell

Hmm. Tävling sa du? Ska kolla med Monica, vi måste ju fan komma :D

2010-09-05 @ 01:28:51
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Louise

BLOGGA AMANDA!

2010-09-07 @ 20:35:32
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adnell

Sv: Ja, alltid :D <3

2010-09-07 @ 22:37:31
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Tildah

du glömde svara på min fråga :( <3

2010-09-20 @ 19:15:37
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0