Here we go again!

Japp, jag prövar pånytt.. får se hur det går. Nu måste jag bara få någon att koda designen när den är klar, höhö.. Jaja inte pallar jag med någon presentation, alla känner mig redan, right? ;D Jaja kommentera och sådär så fortsätter jag blogga! Jag vet att många av er (otroligt nog) vill läsa det jag skriver, så.. :) Bilder, fotade med min Canon EOS 450D, kommer självklart dyka upp i så gott som varenda inlägg. Annars finns det bilder på min fotohemsida, www.abokstamphoto.weebly.com, som ni gärna får besöka :P Nu över till något intressant, höhö.

Idag har jag bakat! Jordgubbs-kladdkake-muffins blev det något i stil med, och jag har redan ätit för många, hehe.. Jag VET att ni vill se, och jag vet att jag vill sukta er, så varför inte? :D





MINA! :'D

Så, nu ska jag käka en till (a) Sen ska jag nog krypa ner i sängen, och njuta lite av en bra bok.. Rekommenderas för de som gillar/älskar The Twilight Saga!
Shiver heter den, av Maggie Stiefvater.
'Frost' heter den på svenska, men jag tror inte den har kommit ut ännu i Sverige, för jag hittade den inte när jag först tänkte köpa den, men den kommer nog snart.
 Den är superbra åtminstone, kan knappt sluta läsa! Lite seg i början dock.
Jag är lat så jag orkar inte fota den :D


Om det är intressant kommer bilden härifrån.

Nej nu hörni, dags för sängen! Vi ses imorrn! Fullspäckat schema, plugg plugg och kanske Skutan, men jag bloggar väl på ett eller annat sätt :)
Love!


Kommentarer
Postat av: Louise

Det där ser gott ut! (:

2010-03-11 @ 16:52:40
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0