Knutte på Åva!

Bokade idag in mig till sista platsen på Åva. Eftersom Knutte var den sista hästen som fanns ledig fick det bli honom, men jag har inget emot det, har ju ridit ut barbacka på honom förut och det har gått jättebra, så det gör säkert det nu också. Ser fram emot det big time! 58 dagar kvar enligt Jennifer, haha. Jag är inte jättegalen i att rida ut, men det är ju inte bara det som kommer bli kul. Jennifer, Aci, Sara, Bella, Elin, Fanny, Erica, Tuss (?) och jag blir det, så det kommer bli grymt kul! ;) Jaja, over!

Just nu håller vi på med ett moment i NO:n i skolan som handlar om hjärta och blod och det där, och usch, jag mår illa och blir nästan yr av att ens sitta och lyssna.. Och om några veckor ska vi dissikera kohjärtan typ? Fy fan.. jag kommer dö, jag lovar! Nej nu ska jag göra nåt vettigt istället, typ.. leta upp en bild på Knutte! Hehe (y)
Love!

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0