Shit..

Jag har ändrat bloggen, och jag är helt otroligt stolt över mig själv, jag gjorde allt själv! Okej det var Linda som påbörjade det för förra designen, men kolla in, jag har ju ändrat färger på typ allt! Tur att man vet att 'FFFFFFFFFFFFFFFF' (okej det var lite många kanske) är vitt, det var tillräckligt lätt för simpla jag att lyckas då :D Problemet är bara att det återstår lite vitt.. Men nu har jag spammat Linda som inte svarar, förhoppningsvis kan hon hjälpa mig :P Annars, någon annan som vet hur man gör..?
Även denna är bara tillfällig, men den är bättre än den förra åtminstone!
Love!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Jag vet inte exakt vad du menar, men jag kanske kan hjälpa dig. Förstår mig hyfsat bra på stilmallen o hur man ändrar färger o sånt skit x)

2010-03-16 @ 19:19:42
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0