Tjolahopp!

Ignorera rubriken..

Hehe nu är jag glad! Solen skiner, fåglarna kvittrar, det är 3 plusgrader, snön smälter till äckligt slask och jag har ätit årets första Sandwich! Fyfan vad gott, hehe! Men nu är den slut.. Jaja inga sura miner!
Nu ska jag baka, samma sak som igår, kanske för att de vart så jääääkla goda?
Hm..
Sen ska jag plugga! Har spanska och SO-prov imorrn, spanskan behöver jag inte plugga till, men SO:n ska jag kämpa på med. Stenhårt! Om jag får under VG kommer jag dö, jag lovar.. Tillochmed min lärare sa att jag borde ha det, så då är det ju illa om jag nu skulle sluta med ett G, eller hur? Ehm, okej skit i mig nu.




Nej nu ska jag baka! Ses senare <3
Love!

Edit: Såg nu att det ser halft vansinnigt ut med bilden. F*ck blogg.se! Jaja, ni överlever. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0