?

1. tre namn jag lyssnar till:
Typ 1000 olika.. pallar inte skriva xP 
2. någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är rätt bra på att fota (a)
3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
En del..
4. detta är jag rädd för:
Spöket Laban! Hehe
5. tre saker jag vill ha varje dag:
Mina två bästavänner, min kamera och min ponie <3
6. tre saker jag absolut inte kan göra:
Slänga min mobil i väggen även om jag ibland vill det, skära mig (ryser bara jag tänker på det), vara sur i över 3 dagar
7. detta tycker jag om att göra:
Rida!
8. detta vill jag göra just nu:
Åka till Day..
9. bästa känslan:
När jag är med bebis
10. värsta känslan:
När jag har bråkat med någon
11. egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Han ska vara sig själv! Inte konstgjord..
12. är jag kär just nu
Kanske, kanske inte.. ;)
13. jag vill gifta mig?
Med den rätta, ja!
14. följande saker vill jag göra innan jag dör:
Åka till Afrika och fota ett lejon i action.. Haha :D
15. min käraste ägodel:
Kameran eller datorn. Svårt val
16. något jag vill ha i present:
Pengar, ett ritbord, och ett nytt objektiv!
17. detta har jag på mig just nu:
Ett linne, en kofta, jeans, strumpor.
18. favoritkläder:
Ingen aning
19. favoritdjur:
Häst, varg, späckhuggare :)
20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det är otroligt olika! Men i stil med Leona Lewis/Bryan Adams/Beyoncé/Ronan Keating. Haha!
21. favoritlåt just nu:
Hmm.. Typ Manboy och When you say nothing at all :P
22. roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste - bild typ, tråkigaste - spanska
23. stjärntecken:
Vädur
24. en bok jag älskar:
The Twilight Saga: Eclipse! Och så Shiver, som jag läser just nu :)
25. en film jag älskar:
New Moon <3
26. tv-program jag gillar:
Vampire Diaries!
27. favoritdoft:
Days <3
28. detta äter jag gärna:
Godis.. hehe
29. dricker helst:
Cola
30. favoritgodis:
För svårt att svara på, hehe (a)
31. hit vill jag gärna åka på semester:
USA <3
32. färg på mina ögon:
Bluuuue :P
33. min längd:
1,60 typ xP
34. jag tror på:
? 
35. jag spelar:
Ska börja med gitarr.. men jag har inte kommit så långt ännu!
36. person jag beundrar:
Jackson Rathbone :D
37. så här bor jag:
I ett hus.. eller två!
38. antal döda krukväxter i hemmet?
Inga, tror jag
39. det här tänder mig:
Olika ;)
40. det här gör mig avtänd:
Oseriösa personer -.-'
41. favoritfärg:
Grå xP
42. favoritcitat:
Hmm
43. en hemlighet jag vet:
Vet inte :p
44. bästa present jag fått:
Datorn <3
45. senast köpta skiva:
Typ soundtracket till New Moon :P
46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
?
48. udda förmåga/egenskap:
?
49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
Hmm.. En varg? Delfin? Myra? Ingen aning
50. vad lyssnar du på just nu?
Homer i bakrunden.. TV:n står på xP
51. vad har du gjort/ska du göra idag?
Skuula :P Nu ska jag bara vara hemma
52. Älsklingsplagg?
???
53. Älsklings låt?
Segt?
54. Älsklings restaurang?
?
55. när badade du i en pool senast?
I Egypten på höstlooovet
56. har du varit med i någon skolpjäs?
Talangjakten, räknas det?
57. hur många barn vill du ha?
2-3 kanske? Och 45 hästar! (a)
58. vilken musikstil tycker du mest illa om?
Fjortismusik..
59. har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
HAHAHAHA
60. vad har du för TV-kanaler?
Måånga
61. har du åkt moped någon gång?
Haha ofc
62. har du busringt någon gång?
Har väl alla? ;)
63. har du fått felparkeringsböter?
Nope
64. har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Haha skulle fega ur
65. vilken är den plats längst bort som du har besökt?
USA, skulle jag tro
66. har du en egen trädgård?
Yyes
67. vilken är din favorit bland tecknade serier?
Ingen aning
68. kan du alla orden i nationalsången?
Nope
69. badkar eller duschkabin?
Dusch!
70. vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Män som hatar kvinnor eller Flickan som lekte med elden
71. favoritpizza?
Vet inte xd
72. chips eller popcorn?
Chips!
73. vilken färg på läppstift använder du?
Inget
74. har du rökt jordnötsskal någon gång?
Eh..
75. har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej ;O
76. apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin
78. favoritchoklad?
Mjölkchoklad :P
79. när röstade du senast?
?
80. när åt du en hemodlad tomat sist?
?
81. har du vunnit en prispokal någon gång?
Nope
82. är du bra på matlagning?
Lite typ :P
83. klarar du att tanka själv?
Haha
84. har du beställt något från de där shoppingprogrammen (typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
Nej
85. pepsi eller coca cola?
Cola
86. har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej..?
87. vad var det senaste du handlade?
?
88. har du kräkts offentligt?
jao
89. vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärleken. blir man inte miljardär då på samma gång?
90. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Yes
91. har du ringt något betalnummer?
Yepp
92. kan man vara vän med sitt ex?
Ja?
93. vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min farfar
94. hade du mycket hår som liten bebis?
Nja :P
95. vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Gammalt meddelande..
96. vad har du i din väska?
Olika
97. någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Sitter vid datan ;)
98. vad har du att vara tacksam för?
?
99. var hittade du den här listan?
Någon random blogg xP
100. tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
De som vill? ;)

Haha, fan vad tråkigt test. Samma frågor flera gånger? Aja

Nu är jag hemma iaf, har vart det ett tag. Håller på med designen, men fan vad segt det går. Usch, har ingen inspiration!
Jaja, jag fortsätter kämpa. Linda ska iaf koda, tacktacktack till henne! :)
Provet gick skiiiitbra! Tycker jag iaf, hehe. Skrev 5 f*cking sidor, gissa om jag hade ont i handen efteråt. Jag överlevde åtminstone! (y) Nu ska jag fortsätta med headern, och störa mig på min brorsas kompis som käkar godis och tror han inte stör alls vid TV:n. Host. Varför är 12-åriga killar så jäkla oseriösa? Suck.
Love!

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0