Varför måste man ens skriva en rubrik?

Gah, jag har inga idéer..

Jaja nu har jag precis ätit, och muntrat upp mig själv med ett avsnitt NCIS. Fyfan vad deppig jag blev efter trailern! Och jag trodde jag skulle hoppa runt av glädje.. Usch, nej. Jag vill ha Rachelle tillbaka som Victoria! :(

Okej nu ska vi vara lite roliga istället. Vad ska jag skriva om, vad ska jag göra? Det måste ni säga! Annars har jag ingen inspiration och då går det åt helvete. Så kommentera! :D


Såhär blev det en här gången!

Nu ska jag plugga och kolla på Vampire Diaries, har redan sett alla avsnitt från säsongen men det gör ju inget att checka igen ;)

Vad tycker du om serien?
Love!


Kommentarer
Postat av: Louise

vad var det du bakade? :)

2010-03-12 @ 07:43:42
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0