Svar på kommentarer

Har inte svarat på några kommentarer på hundra år, så det kanske är dags nu..?

emilie
om Vad hade jag gjort utan dig?:
jättefin bild ♥ ni är verkligen som gjorda för varandra :3

Lina om Vad hade jag gjort utan dig?:
gud va fin bild! ♥

Rebecca Adnell om Vad hade jag gjort utan dig?:
ojävlar vilken söt bild! :)

Sv: Tack ♥


Julia
om :D:
Du fotar ju så jä*la bra ju!? ;o

Emilie om :D:
Jag tycker att bilderna blev jättefina. :) Du borde vara nöjd över dom, faktiskt! ;)

Rebecca Adnell om :D:
Var nöjd, unge! Nä men dom VAR fina! :D Du blir aldrig nöjd du :o <3

Sv: Tack ni tre, men jag vart missnöjd ändå för jag trodde att resultatet skulle bli bättre än det blev. Men som sagt tack ändå! <3


Elin
om BLOGGKRIG!:
är det du och Comet på första bilden? :)

Sv: Ja det är det ;)



Fuckkkkk man ser nt länkarna haha jag har inge minne.. aja håll bara musen över så :) Ska be Linda eller någon som kan sånt där fixa det åt mig :P

Edit: Woho Linda fixat på trettio sekunder, tack! :D

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0