:D

Tack tack tack alla ni som gästbloggade idag! Bara mig och Daylight typ, haha ^^ Jag klagar inte :D

Och Maja.. du ljuger så det sprutar hjärnceller ur öronen på dig :)

jaja tack ni som bloggade, nu kommer det länkar igen till er! (Man måste hålla musen över för att se dem. Hahahahhahaha fail Michelle ;))


Emilie
Maja
Jessica
Skitungen Michelle
Sara
Louise

Tack tjejer! <3

Och vet ni? Jag lyckades övertala Ida att gästblogga också! Det trodde jag verkligen inte :P Hon orkade inte ikväll (lat som hon är (a)) men jag ska tjata lite på henne så hon gör det imorgon ;) Har ni tur lägger hon med en länk till sin blogg men det är nog lite tveksamt tror jag xP Nåja då får ni i alla fall veta lite mer om henne ;)
MIN MIN MIN storasyster <3
Och jordens knäppaste också ;D

Medans vi väntar på henne kan jag lägga upp några bilder jag tog idag :)




Blev grymt missnöjd med dessa bilder om jag ska vara ärlig.. men det får duga, för jag har inget roligare att bjuda på ;)

Vi hörs! Ska försöka blogga mer ikväll men jag har bättre saker för mig faktiskt så vi får se.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du fotar ju så jä*la bra ju!? ;o

2010-07-30 @ 22:42:46
URL: http://jwester.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag tycker att bilderna blev jättefina. :) Du borde vara nöjd över dom, faktiskt! ;)

2010-07-30 @ 23:21:25
URL: http://ekphoto.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adnell

Var nöjd, unge! Nä men dom VAR fina! :D Du blir aldrig nöjd du :o <3

2010-07-31 @ 14:35:36
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0