18 Juli 2009

Idag är det ett år sedan jag träffade en av mina närmsta vänner. Helt sjukt hur fort tiden går!
Kändes som det var igår vi hade känt varandra i ett halvår.. helt sjukt.

Också helt sjukt att någon man aldrig träffat kan betyda så otroligt mycket, hur man kan älska någon när man aldrig ens sett den personen 'live', hur man kan älska någon som bor så långt bort. Galet, jag vet - men jag vet att man kan, för jag gör det själv trots att det är lite krångligt ibland.
Det kanske låter dumt att berätta precis vad man tycker och tänker för någon bara mellan datorn, men vi har inte direkt mycket till val heller. Dessutom, det är inte länge kvar tills vi ska träffas på riktigt.

20 dagar, för att vara mer exakt. Och fan vad jag längtar! <3

Det kommer bli så otroligt grymt, jag kommer älska varenda sekund utan tvekan, det vet jag redan nu. Jag kommer säkert stå och hoppa på stället av nervositet också minuterna innan - men det kommer släppa på en gång sen, det vet jag.
Som sagt, jag längtar!

Jag vet inte vad jag gjort utan dig.. jag vill inte ens tänka på det. Tack för att du står ut med mig och finns där i alla lägen, du betyder mer än du tror. Jag har definitivt världens bästa storasyster, det går inte ens att jämföra.

Jag älskar dig, Ida "Pinkz" Julin ♥

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0