Amanda ♥ Daylight.

Hejsan! Emilie som sitter här och skriver. Jag fick gästblogga av Amanda. :) Hehe, för er som inte känner mig, så heter jag Emilie och rider, men inte på samma ridskola som Amanda, utan på en annan som heter Blåkulla Gård. :) Där trivs jag jättemycket. Mer om mig får ni läsa om på min blogg: www.ekphoto.blogg.se - fotograf & hästlivet.


Men detta inlägg ska nu handla om Amanda och Daylight.



Jag menar, allvarligt. Bara genom att kolla på dom, så blir man varm i hela hjärtat.
Jag frågade nämligen Amanda om Daylight kom fram till henne på den bilden och gissa vad? Det gjorde hon. Hon kom fram till Amanda, helt frivilligt! Bara sådär, det tror jag faktiskt inte att hon skulle göra med alla. På den här bilden så utstrålar allt detta;

Kärlek.
Glädje.
Hopp.
Lycka.

Jag kan verkligen se att dom älskar varandra. Man ser att Daylight verkligen älskar Amanda, hon litar säkert på Amanda också. Daylight är allt för Amanda. Hon fick Amanda att hitta lyckan och hoppet igen. Hon fick Amanda att le igen, ingen kan någonsin ändra på att Daylight älskar Amanda. Det spelar ingen roll vad som händer dom emellan, Amanda kommer alltid älska Daylight, Daylight kommer alltid att älska Amanda. Dom kan inte leva utan varandra, eller jo, dom kan. Men det kommer göra ont. Så ont. Att vara utan Daylight ett helt sommarlov, nästan, måste vara hemskt för Amanda..

Jag kan inte säga att jag förstår er kärlek med varandra, men jag tror att jag förstår. För jo, jag älskar också en häst. Grymt mycket. Den hästen jag älskar, betyder allt för mig. Till och med mer än mitt eget liv. ♥

Amanda Bokstam ♥ Birthley Daylight, för evigt!

/ Emilie.


Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0