En gorilla gästbloggar..

Hejsan, Louise här. Jag kallas gorilla, så alla vet det (a) Väldigt fint jag vet.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. xd
Jo, jag kan skriva hur jag lärde känna Amanda.
Jag gick förut på Skutan som jag inte gör längre för jag rider på en annan ridskola, men jag red då på söndagar och Amanda skulle börja som hjälpledare i min grupp, jag minns inte exakt hur vi blev vänner, men vi började väl antagligen prata och fick varandras msn typ, minns faktist inte, men jag tror det var så iallafall xd.. Så ja, det var iallafall från Skutan som vi blev vänner ;)..
Jag kan bjuda på lite bilder. ;)

Amanda och Neff.


Daylight.

Ja, detta inlägg blev väl inte så intressant, men jag vet inte vad jag ska skriva, ni fick iallafall två bilder som jag bjöd på (a)

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0