Jajjo/Pinkz gästbloggar!

Jaha kanske dags att göra Amanda glad då! ;)
Inte för att jag vet vad jag skall skriva...

Kan väl börja att presentera mig. Mitt riktiga namn är Ida men kalla mig det och du är på min hatlista, och tro mig du vill inte befinna dig på den listan - inte lätt att komma därifrån nämligen! ;)
Jajjo, Pinkz, Julin, Junior... det är namnen jag tilltalas med, och såklart några gamla udda som jag inte heller tänker nämna.

Vad annat? Jag älskar att dansa, studerat det nu i ett år och förutom det är jag stolt målvakt för FBC Elit (innebandy), kanske lite varierande hobbyn men so what - det gör mig bara mera unik! ;)
Jag älskar att editera videos, har inte hållit på så länge med det men det går framåt hela tiden, dessutom skriver jag fanfics.
Och av någon konstig anledning älskar Misha dem...

Så jag har känt Misha nu i ett år och hon är verkligen som en lillesyster åt mig! So don't mess with her or I will hurt you! Tro mig denna tjej kan försvara personer när hon blir riktigt arg!
Om en vecka så kommer jag faktiskt sitta bredvid henne, vilket är totalt overkligt men även awesome! Så det är något att se framemot.

Jag har en personlig blogg men den är rätt oaktiv just nu så nog snackat om det. Jag bloggar även för thetwilightsaga.se så ni kan kolla mera in min flummighet där borta! :)

Tänker inte gå in på Amanda och Day/Neff för ärligt talat vet jag ingenting om hästar, förutom att de har hovar och är roliga att pyssla med (min morfar hade ett stall så jag har växt upp med det, dock började jag aldrig rida - där får ni tacka min mamma).

Antar att det var det, inte precis att jag har så mycket att säga men vad gör jag inte för min lillesyster, antar att ni får fråga om det är något. Men chansen att jag svarar är liten! Haha nej skoja.. så länge ni inte bara blir för personliga.

Och om någon rör sig i Göteborg nästa veckakom då på twilightträffen! Kommer bli awesome!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0