Rumpnissen skriver :'D

Tjoho alla som läser denna blogg (a). Nu är det rumpnissen här som skriver. Ehm.. Jag vet inte precis vad jag skriva men..det får bli lite oseriöst!
Nu ska ni få fakta om Amanda (Tomtenisse):

*Hon älskar att äta snorkråkor!
*Hon älskar mig mest i hela världen (a)
*Det bästa hon vet är stuvade snorkråkor och mig (såklart)
*Det var jag som kom på namnet Tomtenisse *stolt*

Där fick ni veta lite om henne iallafall, och allt detta är 110% sant, och om hon säger att det inte är det så ljuger hon bara för att hon skäms över det.. Hihi :)

Nu ska jag berätta hur jag lärde känna denna person!
När Playahead fortfarande fanns så mejlade hon mig och vi skrev lite, sen undrade hon vilken grupp jag skulle börja i på Skutan, och då sa jag Måndagar och det var hennes grupp. Blev glad då eftersom jag tyckte att hon var snäll och faktiskt unik (a). Sen en dag på vintern när det var hyrahästdag så hade hon Flox, och då fick jag komma och hjälpa henne, sen följde jag med henne hem och vi hade jätteroligt.. hennes hund slickade mig i örat när vi spelade mariokart på Wii, så jag ramlade ner och dog :'c.. hahha!.. Det var vår lilla historia, :D

Jag var även med när hon började tycka om Daylight.. haha fett stolt :d, ehm vad kan jag mer skriva..
Jag kan förklara hur Amanda är som person också :D..
Amanda är en glad,snäll men ändå "ond" person, iallafall mot mig! x'D.. Hon vet vad som är rätt och fel, och hon vågar även tala ut hur hon tycker och sånt. Hehe.. :) Hon försöker hela tiden att "döda" mig :'c .. Men jag vet att hon älskar mig ändå (a).

Okej, nu bara babblar jag på utan stopp.. hehe, hoppas ni blir nöjda med detta inlägg :3.
Kjam♥

Förlåt nissen för att jag använder bilden, men ni två blir ett..♥


Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0