Saraman Gästbloggar!

Backuddens Moorland Bracken
2000
e: Heathpool Marischal
u: Clouded De Sweetie

Idag är det exakt tio månader sen Mulle åkte. 30 september såg jag honom sist och jag kan inte fatta att det va så länge sen. Det känns som att det va igår jag gick in med dig i transporten och drog min hand på din mule och hann inte ens pussa dig. Jag grät inte när jag såg transporten åka iväg men jag stod och kämpade så sjukt mkt för att tårarna inte skulle komma. Det är inte många som får se mig gråta. Men jag grät inombords. Men det märktes kanske inte.

Jag skulle rymma hemmifrån och åka till dig om jag hade mer pengar och ork men det har jag inte för det är du som får mig stark, det är du som får mig att må bra.

Det är dig jag vill se
Det är dig jag vill höra
Det är dig jag vill krama
Det är dig jag vill puss
Det är dig jag vill vara med
Det är dig jag vill leva livet med


Första gången jag såg dig, allt sken upp. Du va vacker. Ridlägret 2008, så bäst med dig. Utan dig hade det varit piss. Sitta på din rygg och galoppera barbacka med vinden susande i öronen. Jag red barbacka den enda av alla tjejer både till tyresta by och till badet och jag hade nog galnast häst. Jag litade på dig och sen hände det ju en sak och jag blev rädd för dig inte rädd på det sättet att jag inte ville vara med dig men att ramla av eller att du skulle bocka men jag red dig mer och mer och litade på dig mer och till slut va jag bara lycklig. du är den jag tänker på dagen lång. Jag drömmer om att jag står och håller om dig. men tänk om det va sista gången jag såg dig. Men det ska inte hända, jag ska träffa dig oavsett vad alla säger för ingen ska bestämma över mig. Det ska inte hinna gå ett helt år innan jag får träffa dig, jag står inte ut mer. Men jag lovar vi ses snart igen älskling!


♥ Jag älskar dig ♥



Glöm aldrig bort att du är bara min kung

// Saaaaarrrrrrrraaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0