Sorry

Förlåt, har inte orkat blogga. Har varit hemma och slappat mest de dagarna jag inte har bloggat, varit till stallet en sväng och så men inte så mycket mer. I tisdags var jag på Skansen med Sara för att kolla på allsången, Eric Saade kom ju dit, och vi stod två meter från scen och han gick förbi oss 3 gånger och en gång stod han precis frmför oss på andra sidan räcket och sjöng. Så nice! Efter signerade han och sådär så jag och Sara drog självklart dit och vi fick varsin kram, autograf (fast Sara glömde haha) och han pratade lite med oss också, skittrevlig var han! För att inte tala om snygg *dreggel* Fick asmånga bra bilder för jag hade självklart med mig kameran och mitt teleobjektiv, plus att vi stod längst fram och så nära scenen.

ohmygaaaaaaaaaad... *död*


Eric Saade - Break Of Dawn

(En av de låtar han sjöng)

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 


 

Igår följde jag med finaste Therese till hennes medryttarhäst också. Hon skulle hoppa, och trots att Verona envisade sig lite så gick det super tycker jag! Dock var det typ 32 grader varmt och ingen skugga, så bilderna vart inte toppen direkt. Har inte kollat igenom alla men misstänker att alla blev lika dålig kvalité. Kanske lägger upp någon här, annars hamnar de väl på min fotohemsida, tänkte uppdatera den rätt mycket under dagen.
Aja, tillbaka till ämnet. Det var kul trots hettan att följa med Therese, har aldrig varit där tidigare så det var kul att se. Mindre än jag trodde faktiskt! Bella var med och fotade hon också så vi satt och babblade om skutan och lite annat under tiden Tuss red. Stackars Verona blev apsvettig för att det var så jäkla varmt, trots att de egentligen inte gjorde något speciellt ansträngande. Hon verkade uppskatta duschen efteråt i alla fall :) Kom hem lite innan 3 och då satte jag mig ute en sväng med datan, skönt. På kvällen ringde Fanny och vi pratade om allt och inget som vanligt, slutade samtalet vid 1 eller nåt. Nice att prata av sig lite!

 

Om ett tag ska jag, mamma och Cazzino kanske dra iväg och bada, tar nog med kameran som alltid. Om det ens blir nåt vill säga - jag är inte riktigt säker på om jag orkar följa med, beror på om våra kompisar ska dit eller inte.

 

Nej nu slutar jag skriva innan inlägget blir på tok för långt! Vi ses :)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar så J*vla MYCKET! ♥♥♥♥♥♥♥

2010-07-16 @ 10:45:13
URL: http://liillfot.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0