Ulfrna

Haha bara Muppis fattar ;)

Aja kryssningen var iaf helt grym!
Vi gjorde inte så mycket, åkte hiss, gick, gick, gick, gick och gick.
Och kastade Kurt, Greta och Ulfrna!
Kurt dog (= åkte igenom ett hål intill väggen på Rebeccas säng så att det inte gick att få ut honom) efter några kast så då skapade vi Greta, den missbildade loppan som dog efter bara ett kast (hehe mitt fel oupsi).
Efter det skapade vi Ulfrna och henne vare drag i vill jag lova!
Hon överlevde hela natten och halva dagen, sen hamnade hon också i det där jävla hålet.
Då vart jag och Muppis arga så vi tog tag med hårdhandskarna och lyckades få ut samtliga av våra medpassagerare!

Greta spolades sedan ner i toaletten, och Kurt och Ulfrna släpptes i havet. Hoppas ni har det bra där ute någonstans! Kurt och Ulfrna ligger nog på Hawaii och solar.
Greta är nog död.

(HAHAHAHA detta är vad två trötta 15-åringar gör när de nått gränsen för hur tråkigt man kan ha det. Right Muppen?)

Här har ni dem! Från vänster: Kurt, Greta och Ulfrna.



Som ni såg har bästaste Ida (mohaha jag är immun mot hatlistan så jag får säga det hur mycket jag vill (a)) bloggat nu :D
Och hon la till en grym video hon har gjort till fanficsen, men vet ni vad hon glömde?
Länken till dem!
Så det lägger jag till här annars missar ni nåt, tro mig! Och hon kommer döda mig antagligen :)

Men som hon sa, jag verkligen älskar att läsa vad hon skriver för hon är grymt duktig. Så kika in - här - för att komma till hennes profil och börja läsa! Dock är det engelska som gäller så jag tycker synd om er som inte kan för ni missar verkligen något ;D

Btw- jag har övertalat henne att följa med mig och rida, och jag tänker visa henne Skutan! Så vill ni hälsa så kommer vi åka dit någon gång mellan 7-12/8 då hon är hos mig ;) Och nu kommer hon verkligen döda mig (a)

Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Ja den var grym! :D

Skrattar man åt pappersloppor är man trött! Men det var riktigt kul! Måste ses o hitta på ngt mer nån gång! :)

Greta är troligen död. Jag hoppas att hon är det, jag vill inte att någon ska behöva stå ut med henne. Men jag saknar verkligen Ulfrna. Hon var en äkta vän som inte svek en i första taget! :D

2010-07-31 @ 17:41:42
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0