heh

Ny design ja, haha. Orkade inte skriva det för ni ser det nog själva! Den vart rosa, herregud den vart ROSA! Vet inte varför riktigt, det bara blev så.. jag tror ni överlever faktiskt.

Snodde iaf ett test av min Mupp, alltid lika tråkigt men jag har inget att göra så.

Namn (För & Efter): Amanda Bokstam
Smeknamn: Massa olika
Ögon: Blå
Längd: Kort nog att rida B-ponny ohyeah
Syskon: En ful 'riktig' lillebror, två 'plastbröder' (pappas tjejs barn) och så världens bästa storasyster.
Tycker du om att sjunga i duschen?: Haha nej Emil sjunger så det räcker och blir över där inne
Tycker du om att sjunga på toaletten?: Nej?
Födelsedag: 17 april
Stjärntecken: Vädur
Bor: Tyresö
Kön: Tjej såklart
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Vad söker du i ett förhållande?: Får vi väl se
Har du någonsin varit otrogen?: Nepp
Har du en bil: Nej men snaaart (a)
Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Den ska vara schnygg! Nej jag vet inte, bryr mig inte.

Favorit frågor:

Film: Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse Eclipse har ni fattat nu?
Favoritlåt: Eric Saade - Break Of Dawn
Band/Sångare: Jackson <3 (låtarna är inte min stil men det skiter jag i (a))
TV: NCIS, House typ.. och Vampire Diaries!
Skådespelare: Jackson Rathbone (♥♥♥) och Ian Somerhalder
Skådespelerska: Ashley Greene
Mat: Greksallad in my heart
Favoritnummer: 4
Tecknat: Ingen aning
Disneyfigur: Venne
Färg: Blueee

Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn?: Inte än på ett tag!
Vill du gifta dig ?: Får se
Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: Inte före 25 iaf..
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: ?
Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Får vi väl se, kanske aldrig gifter mig?
Har du en Pojkvän?: Nepp
Är du förälskad?: Nej
Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nej!

Välj det du tycker bäst om
Musik/TV: Måste jag välja, så blir det musik
Pojkar/Flickor: Beror på i vilket sammanhang
Rosa/Orange: Rosa
Festar/Sitta hemma: Hemma
Sommar/Vinter: Sommar
Dag/Natt: Både
Hänger/Tar det lugnt: Vet inte
Tråkigt/Roligt: Vemfan vill ha tråkigt?

Om dig som person
Konstiga ord : ?
Vilken skola går du i?: Kumla fängelse
Vad tänder du på?: Eh?
Hur långt är du beredd att gå på första daten?: Lär ta ett tag innan ja behöver tänka på det.
Hur skum är du?: Fråga nån som känner mig
Vilka 6 personer gillar du mest och litar till 100% på?: Ida, Fanny, Rebecca, Erica, Therese, Sara. (Och Day och Neff men de är inte 'personer'.)
Vad tycker du om själsfränder?: Har hittat min redan så super (y)
Är det rätt att flirta när man har Pojkvän?: Nej xP
När grät du sist?: Förra veckan
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller
Killar?:
När de ska vara så jävla omogna
Tjejer?: Mycket
Är du glad?: Det går
Varför?: -
Vilken sak kan du inte leva utan?: Mina vänner, familjen, Daylight och Neff. Tyvärr måste jag leva utan den sistnämnde
Kärlek eller Lust?: Kärlek
Silver eller guld?: Silver
Diamanter eller pärlor: Önskar jag hade råd haha
Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
Har du någonsin badat naken?: Har nog alla gjort en gång i tiden
Sover du med gose djur?: Ja! :D Fast de ligger mest och luktar på mina fötter typ..
Har du några piercings?: Nej, inte ens hål i öronen :(
Vilken låt lyssnar du på just nu?: Ingen
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 5856
Vart vill du åka på din smekmånad?: Isle Esme såklart! Vem vill inte det?
Vad är det mest romantiska du vet?: ?

Resten får sväva i ovisshet.
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?:
Ögonen
Favorit sport ?: Ridning, vad annars?
Vad gör dig glad?: Olika
Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Det kallas ladda hem höhö
Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Nada
Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Hm
Har du vunnit något speciellt pris?: 14 rosetter och 3 medaljer, räknas de?
Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Inte haft någon allvarlig typ
Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Komedi! Skräck är hemskt hemskt hemskt!
Över telefon eller personer emellan?: Personer emellan
Kramar eller pussar?: Beror ju på med vem
Säger du något speciellt när du är arg på någon: Nej då brukar jag hålla käften för att inte säga för mycket
Har du några fiender?: Nej hoppas jag inte
Vad är du mest rädd för?: Spindlar!
Skulle du hellre vara rik eller berömd?: Rik
Vad är klockan i Albanien just nu?: Haha jag vet väl inte? xP
Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Ah vad krångligt.. Skulle vara i stallet med Daylight, Fanny och alla vänner där, sen skulle jag flyga ner till Skåne för några timmar med Neff och sen skulle jag flyga till Finland för att vara med Ida. Typ
Har du mött Jul-Tomten?: Varje år!
Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: få en freak out?
När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: Jag omformulerar frågan: När pratade du senast med någon du tycker om?: Nyss, med Ida.
När känner du dig som vackrast?: På morgonen när jag nyss vaknat med rufsigt hår och gammalt smink. Host host
Har du några husdjur?: En vovve <3
Vad har du för E-Mail adress?: Ser n i några inlägg neråt typ ;)
När var det sist du var ledsen?: Nu
Är du en alkolist?: Aldrig ens tagit en klunk typ, så nej det kan jag inte påstå
Väldigt onödig info: Eh.. jag har tråkigt?
Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: Läs ovanstående fråga så får ni svaret

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0