skriv ditt namn med lillfingret: amanda
skriv ditt namn med armbågen: amjqswnhss
skriv ditt namn med pannan: wujwu434
skriv ditt namn med hälen: aqhjmaqGFTNHDSEDAQ
skriv ditt namn med örat:
4z bi7x435yv iv uc
skriv ditt namn med munnen: amazmdza
skriv ditt namn med tungan: det finns gränser, så ofräsch är jag inte! jsdkjcmhgkxhgmkzcumjvcjvbgzxmhd
skriv ditt namn med näsan:
amanda

Hehe roligt :) Host. Sorry att jag inte har bloggat, har nt orkat. Eclipse var grym, har sett den 2 ggr på bio och tusen hemma redan. Nice.

JACKSON RATHBONE ÄR MIN OCH DEN SOM ENS KOLLAR PÅ HONOM UTAN ATT FRÅGA FÖRST ÄR DÖD!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Sv: Vi kommer äga ut hela USA! :D

Och neej bilden är inte hemsk :D <3

2010-07-04 @ 00:27:36
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Rebecca Adnell

Jag såg honom i söndags, förlåt att jag inte frågade först :-(

2010-07-05 @ 22:10:32
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0