Vill du leka modell?

Haha töntigaste rubriken (:
Aja, till saken! Jag vann ju en reflexskärm för ett bra tag sedan, men jag har aldrig använt den, vilket jag vill göra! Har inget stort intresse för porträttfotografering så det har aldrig blivit av, dessutom har jag ingen som vill bli fotad typ xP Så min fråga är nu, är det någon av er som vill bli fotograferad? Det är gratis och självklart får ni använda bilderna precis vart ni vill, jag fotograferar det här för erfarenhet och inte för betalning.

Jag är ju inte heller proffs på något hörn då jag aldrig gjort det tidigare, så lite flummighet hos fotografen får ni räkna med.

De flesta av mina läsare har nog redan min msn, om inte är det bara att adda [email protected] eller maila till [email protected].

Är du intresserad kommer vi överens om tid och plats.

Är ni två kompisar som vill fotograferas går det också bra, självklart ;)

[email protected]
||| [email protected]

Kommentarer
Postat av: Emilie

Sv; Ja, jag vet. Men hon får helt enkelt leva med den lögnen ;)

2010-07-17 @ 15:49:02
URL: http://ekphoto.blogg.se/
Postat av: Maja den coolaste (a)

Hihihi, jag kan vara din modell (a)

Peace out ! (a)

2010-07-19 @ 21:31:10
URL: http://majaloveflox.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0