:)

Vill bara tillägna ett inlägg till min lilla knäppgök Rebecca då det var en speciell dag för henne igår. För exakt ett år sedan, alltså den 25 juni 2009, blev hon offentligt förklarad som världens mupp. Jag är så stolt :')

Min lilla mupp på hennes lite mindre muppiga häst.

GRATTIS PÅ MUPPÅRSDAGEN!! :D :D ♥ ♥ ♥

Ps. När ni läser detta är Rebecca förmodligen här med en pistol för att kunna skjuta mig. Men ingen fara, hon kommer aldrig fatta hur man trycker av den som den mupp hon är så i behöver inte oroa er :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Jaså du?! :o

Nåja. Jag är väl en mupp. Kan inte fatta att det gått ett helt år. Ack ack så snabbt tiden går!

Så taaack din konstiga lilla sak, för att du kom ihåg min mupp-dag! :D <3 <3

2010-06-27 @ 03:19:24
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0