22-03-2010

Red Daylight barbacka idag, gick väl sådär, hon var stel som fan och det kändes verkligen inte bra, hon bara gick emot mig hela tiden så jag kände mig bara ivägen.. Ibland, några väldigt korta stunder, sammarbetade hon och jag, men det var sällan tyvärr. Fanny fotade, men jag har inte sett bilderna ännu ens så jag vet inte hur det blir, hon stod och klagade på kameran precis hela tiden, så det kanske blev pissbilder, vad vet jag? Hehe :)

Jag är däremot sur som en citron just nu! Vafan, jag skulle beställa en Diffusor, ett Close-up filter och ett rengöringskit från tvspelsweb idag, men vafan, allt det var slut! Fatta hur sur jag blev! Aja, stativet jag vill ha finns inne, så jag tror jag ska beställa det, får ta de andra sakerna en annan gång helt enkelt. Objektivet jag tänkte köpa, det jag visade här, hade min faster :D Så det får jag gratis, eller tja jag får låna det så länge jag vill, men sak samma. Nice huh?

Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0