417

Ja så mycket kostade stativ+motljusskydd+frakt, hoppas det kommer i brevis snart, är så sugen på att testa! Det gjorde ont i plånboken, men äh, det är värt det :) Sen när det kommer in ska jag beställa lite nytt, det känns kul att få utöka kameraväskan lite! Nu hoppas vi även på reflexskärmen.. :D Glöm inte att rösta!!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova. Ha det bra! Imorgon hänger jag eventuellt med Fanny när hon rider, vi får se hur det blir, det beror på ägaren.. hoppas! Annars får jag säkert följa med en annan gång. :)

Kommentarer
Postat av: Emma.A

Vart köpte du motljusskyddet ifrån?

2010-03-23 @ 13:33:36
URL: http://shineandglow.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: Jaha okej. :)

Jag lär nog inte vara vaken till klockan 12 inatt då jag går upp klockan 6 varje morgon utan resultatet kommer imorgon kväll skulle jag tro! Och det är bara roligt att du är nyfiken. :)

2010-03-23 @ 17:53:10
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0