...

Ibland blir jag bara sådär allmänt deppig, helt utan orsak.. Jag är jätteglad (jag har faktisk många anledningar till det just nu), ändå skiftar det på en sekund och jag bara sjunker ner i soffan och orkar knappt ens trycka ner tangenterna på datan, jag bara "dör" på sätt och vis. Usch, jag hatar de tillfällena, de kommer inte ofta men idag så bara sa det poff. Blir nog inget mer bloggande ikväll om jag inte kommer på något att blogga om eller om jag inte får humöret tillbaka. Annars, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma A

Okej, uhm )/ Jag har bestältl motljusskydd där ifrån med men den fungerar inte som den ska, man ser ingen skillnad. Det var onödigt att köpa den tycker jag för min del...

2010-03-24 @ 08:32:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

GRATTIS! Du blev vinnaren i min tävling! Skicka ett mejl till mig med dina uppgifter i (namn och adress) så kommer priset hemskickat så snart vi kan! ;D

2010-03-24 @ 18:08:30
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0