GOOOOOOOOOOOOOD MOOORNING!

Hehe, ursäkta det där.

Men jo även fast jag vaknade för en halvtimme sen lite drygt och nästan håller på att somna om är jag så jäkla glad! :D Vill ni veta varför? Mohaha.. (6)

Låter som du har bra erfarenheter :) du får gärna komma och provrida.

Det där gjorde min dag! Jag ska provrida en poooony! Den häst som jag provred för att köpa för sisådär 1-2 år sedan.. Kan berätta mer om det, om det är någon som vill det? :)
Aja. henne ska jag provrida iaf, och jag är så sjukt taggad! Vi får se när det blir bara, men förhoppningsvis snart.
Min fina lilla Melissa <3

13-12-2008

Jag vet redan att hon inte går i form, och att min sits är värdelös, så ni behöver inte kommentera det, tack! Jag kunde inte rida då, haha. ;)
Lots of love!

Kommentarer
Postat av: Julia

Så söta tillsammans <3

2010-03-23 @ 17:17:07
URL: http://ponnielover.blogg.se/
Postat av: Josefin B

Vilken söt ponny! :D

2010-03-23 @ 19:01:46
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0