happy!

Är fett glad just nu, vet inte varför haha. Pluggar ju trots allt, och det är fan inte kul.. men aja. Bild är ju inte så pjåkigt ändå ;) Idag har jag ju då vart i skolan, mycket flumm som vanligt blev det.
Har massa att lämna in nu den här veckan, annars får jag betygsvarning och tro mig, det är inte kul. Så ska plugga klart det, sen fixa bilder och göra en ny header (som varit på g ett bra tag nu.. jag är för lat!) och sen ska jag nog bara chilla om jag hinner med det innan sängen. Måste ju äta och duscha också :)

Imorgon blir det bio med Becca, vi ska se 'I rymden finns inga känslor', verkar vara en rätt kul film.

Fredag ska jag fririda Aurora för att få henne genomställd tills lördag, eller åka med Sara, Aci och Fanny till nån Eric-grej.

På lördag är det dressyrtävling. Måste börja plugga programmet nu..!

Blir iaf en start med Aurora och en  start med Pingelpingel, tror helt ärligt att det kommer gå bättre med Pinglan men vi får se. Aurora har ju rätt svårt för galoppskänkeln och Pinglan går ju liksom på tygeln heeeeeeeeeela tiden så hon är ju inte lika svår att få igång i formen som åsnehästen. Aja!

Dags att plugga vidare :)

Den här bilden jobbar jag med, Skriet av Edvard Munch. Ascool tycker jag den är, fast jag har svårt att föreställa mig hur någon kommer på hur man målar nåt sånt här :P



Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0