hejhejhejhejehjehjehejehej

hehehe. damp!
Håltimme nu, har sjuuuukt tråkigt men jag ska snart tillbaka till skolan. Efter det blir det farsta med Sara och Elin, jag ska kolla om jag hittar nåt kul och sen ska vi kolla på Eric som ska uppträda, niiiiiiice.

När jag kommer hem ska jag plugga, fixa inför tävlingen imorn, fixa klart nya headern och så ringa en tjej som jag snackat med som har en pony jag förmodligen ska bli medis på, ska ringa idag och höra när jag kan komma för vi snackade i tisdags och då sa hon att vi skulle höras idag om tid för provridning. Haha förvirrande? Något. Nu måste jag fixa lunch, sen dra mig mot skolan. Höres!

Charlie ♥ Söt va?

Inte min bild, lånad från annonsen. Vill fotografen att jag tar bort bilden gör jag självklart det på en gång!


Kommentarer

Kommentera!

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Mail: (Publiceras inte ;))

Blogg/hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0